Nejlevnější elektromobil Velor-X-Trike je ze severní Moravy

Datum 20.07.2016

Elektromobil VELOR-X-TRIKE za dostupnou cenu je k vidění v ostravském showroomu ELEKTROMOBILITY…

Společnost Velor-X-Trike před nedávnem ve Staré Bělé otevřela showroom, ve kterém zájemci najdou nabídku všech typů vozidel na elektrický pohon a taky veřejnou dobíjecí stanici.

„Je to největší salon na elektromobilitu v České republice, který má být ucelený, co se týká prodeje elektrických vozidel od elektrického jízdního kola přes elektrické tříkolky, čtyřkolky, skútry, motocykly i obnovitelné zdroje, jako jsou solární elektrárny, větrné elektrárny, kogenerační jednotky,“ řekl ing. Brída.

Jako předvoj před otevřením prvního showroomu elektromobility v ČR, byla zprovozněna první dobíjecí stanice z veřejného osvětlení v centru Opavy na ulici Masařská. Za touto první elektro-stanicí a jejím otevřením stojí firma Velorxtrike s.r.o., která i tuto první elektro-stanici zafinancovala. Firma se prodejem a výrobou motocyklů a skútrů zabývá už 25 let. Do širšího povědomí vešla ale před šesti lety, když oživila výrobu legendárních vozidel Velorex . Vytvořila nástupnický model pod novou značkou Velor-X-Trike.

V tuzemsku jsou již registrované první kusy nového vozidla Velor-X-Trike, což jsou tříkolky i el. čtyřkolky. Jedná se o levná elektromobilní vozítka, sestavená ve spolupráci s čínskou firmou s kterou v oblasti designu a výroby firma již spolupracuje více jak 15 let. Elektromobilitě pro různé typy využití se chce podnikatel Pavel Brída věnovat v budoucnosti stále intenzivněji. Vozítka elektro- celokapotovaná vč. oken a dveří tedy použitelná téměř pro celoroční provoz, jsou určena pro jednoho nebo dva lidi, na jedno nabití dokážou ujet až 80 kilometrů a jsou určena hlavně pro městský provoz… „Nabíjí se zhruba těch pět hodin do plné kapacity a rychlost může vyvinout až 55 kilometrů v hodině. Mají topení, odvětrávání a taktéž rekuperaci, tedy zpětné dobíjení baterií např. při jízdě z kopce. V nabídce a prodeji jsou již i nově modely 2017 tedy se silnějším motorem, větším dojezdem až 110km, možností volby baterií, typu a kapacity, couvací kamerou aj. vychytávkami, na kterých jsme usilovně společně vč. designu pracovali“ uvedl ing. Brída.

Cena tříkolek včetně baterií začíná bez DPH na 119.900 korunách, čtyřkolky jsou zhruba o 20.000 dražší. Jednotlivé díly se vyrábějí v Číně, finální kompletace a montáž se dělá ve Staré Bělé. „S tím, že v budoucnu, pokud ty prodeje budou zajímavé, nejen na trhu v České republice, chystáme se i na trhy na Slovensko, Polsko, Německo a dál, by se celá kompletní výroba mohla převést zde k nám do České republiky. Nicméně nepředbíhejme…čas ukáže…“ řekl ing. Pavel Brída.

http://www.velorxtrike.cz
Dny teplárenství 700 x 200 px

Komentáře k článku (4)

  1. Jaké kategorie musí být řidičský průkaz pro Vaší čtyřkolku?
    do jaké váhy může být řidič a spolujezdec ?
    Dík za odpověď

  2. Dobrý den je možné řídit bez tp? Děkuji předem za snad kladnou odpověď Khol Miroslav Žatec 736741967

Napsat komentář