Fotoreportáž: Elektrotechnická výstava Volty.cz 2023
18.10.2023Před dvěmi týdny proběhla v Ostravě na výstavišti Černá louka Elektrotechnická výstava Volty.cz na k...
Datum 25.09.2017
Náborová kampaň technologické firmy ABB jde proti stereotypnímu obrazu ideálního zaměstnance. “Žádný superhrdina neexistuje”, říká, “chceme normální lidi!”
Kampaň chce přilákat mladé technické inženýry. Zároveň upozorňuje na celospolečenský problém stresujícího pracovního prostředí, přílišných přesčasů a honbou za stále větší efektivitou.
“Trend workoholismu považujeme ve firmě ABB za absurdní. Pracovní stres nevede k lepším výsledkům, ale naopak k depresi, která může vyústit až k syndromu vyhoření. Příjemné pracovní prostředí považujeme v naší společnosti za zásadní,” říká Jiří Musil, HR manažer společnosti ABB.
Kampaň vytvořila reklamní agentura REMA93 pod vedením Tomáše Vlacha ve spolupráci se studiem Cinebonbon, které produkuje úspěšné kampaně Vysokého učení technického v Brně. Právě s mladými odborníky a absolventy vysokých škol, na které se společnost ABB obrací, často ostatní firmy neumějí správně komunikovat a stěžují si, že se jim nedaří najít vhodné zaměstnance.
“Podle všech je generace mileniálů nepolapitelná a líná zároveň. Není to pravda. Jsme zvyklí tvrdě pracovat, jenže jen na tom, co nás skutečně zajímá. Stravenkami už firmy nikoho neohromí. Nabídněte mladým odborníkům raději smysluplnou práci bez stresu,” říká Karolina Zalabáková, autorka a režisérka videa.