Docházkové systémy APEX

Datum 10.07.2017

Do našeho sortimentu jsme nově zařadili docházkové systémy APEX. Jedná se o kombinaci uživatelských terminálů s docházkovým softwarem, který je vyvíjen na základě platné české legislativy a postihuje tak všechny oblasti, obvyklé pro zaměstnanecké poměry.

 Docházkové systémy nacházejí uplatnění snad ve všech typech firem a institucí. Slouží pro evidenci času, který zaměstnanci stráví na svém pracovišti, a jeho následné vyhodnocení ve vazbě na mzdové ohodnocení.

Prvním základním prvkem docházkového systému je docházkový terminál. V naší nabídce naleznete čtyři základní modely:

  • APX-Lite pro 50 otisků prstů a 50 identifikátorů, se softwarem Apex Start pro 25 osob je dodáván v balíčku Apex Basic
  • APX-Prox pro 10.000 identifikátorů, se softwarem Apex Start pro 25 osob je dodáván v balíčku Apex Tag
  • APX-Pro pro 8.000 otisků prstů a 8.000 identifikátorů, se softwarem Apex Start pro 100 osob je dodáván v balíčku Apex Profi
  • APX-VIP s dotykovým displejem pro 6.000 otisků prstů a 6.000 identifikátorů, se softwarem Apex Start pro 100 osob je dodáván v balíčku Apex Touch

Docházkový terminál je určen nejen pro sběr dat základních průchodů (Příchod, Odchod), ale i pro evidenci příznaků, jako je např. Služební cesta, Lékař, Dovolená, apod. Terminál APX-VIP navíc na hlavní obrazovce zobrazuje i aktuální prezenci zaměstnanců.

Druhým základním stavebním kamenem docházky je pak software. Ten dovedeme na míru přizpůsobit společnosti, v níž bude používán, a to v následujících základních bodech:

  • Počet zaměstnanců – balíčky lze licenčně rozšiřovat na 50 / 100 / 200 / 300 / 300+ zaměstnanců
  • Jednosměnný / vícesměnný provoz
  • Instalace softwaru na jeden PC účetního / na více PC s možností zobrazení průběžné docházky jednotlivým zaměstnancům
  • Propojení do jednoho z desítek podporovaných mzdových systémů

Docházkový software sbírá data ze všech připojených terminálů a zobrazuje je u jednotlivých zaměstnanců. Samozřejmostí je možnost následné editace záznamů, u externích pracovníků lze průchody celého měsíce vygenerovat s definovaným rozptylem začátku a konce směny, což simuluje reálné (ne strojené) časy průchodů. Data celého měsíce jsou následně exportovány v rámci tiskové sestavy a předány zaměstnanci k podpisu. Exportním souborem mohou být také přenesena do mzdového softwaru.

Pokud potřebujete poradit s návrhem docházkového systému do vaší společnosti, neváhejte kontaktovat náš tým technické podpory.

Společnost ABBAS, a.s. je dodavatel bezpečnostních technologií s přidanou hodnotou v podobě kvalifikovaného poradenství a doplňkových služeb. Jsme česká společnost působící na trhu od roku 1995. Naším posláním je být spolehlivým partnerem v oblasti bezpečnostních technologií a pomáhat zvyšování úrovně bezpečnosti osob a majetku. Naše strategie se zaměřuje na kvalitu dodávaných technologií a poskytovaných služeb. Své obchodní aktivity stavíme na precizní technické a konzultační podpoře našich zaměstnanců. Společnost ABBAS, a.s. je držitelem certifikátu ISO 9001:2009 a členem Asociace technických bezpečnostních služeb Grémium Alarm (AGA).
Stego 700 x 200 px

Napsat komentář