Modernizační fond: nejzásadnější impuls pro restart obnovitelných zdrojů
27.01.2021Vláda předevčírem na svém jednání posvětila základní programový dokument, podle kterého se budou roz...
Datum 29.02.2024
Grafika: Prysmian
Prysmian, lídr na poli transformace energetiky a digitalizace, ve spolupráci se společností Interbrand, jedničkou v tvorbě obchodních značek s téměř 50letou historií, dnes představuje novou korporátní identitu skupiny, klíčový prvek pro podporu nové strategie skupiny Prysmian.
Jedná se o skutečnou evoluci, která udává směr společnosti a otevírá novou éru jako součást strategie “Connect, to Lead”, která byla prezentována 5. září 2023 během eventu Capital Markets Day v Neapoli. Nový vzhled globální značky je ztvárněním zaměření skupiny coby zprostředkovatele připojení milionů lidí k udržitelné budoucnosti a zároveň úcty k původním hodnotám společnosti.
Nová korporátní identita vychází z revize poslání společnosti. Především jde o změnu zaměření na využití potenciálu, který sebou přináší posun k trvalé udržitelnosti a šetrnosti vůči planetě, na příležitosti spojené s transformací energetiky a digitalizací, na vývoj odolnějších, výkonnějších, udržitelných a inovativních produktů, a zároveň vytváření hodnot pro zákazníky, komunity a oblasti, kde je skupina přítomna. Pro Prysmian není udržitelnost pouze hnacím mechanismem podnikání, ale také dlouhodobým závazkem pro vytváření pozitivních hodnot z hlediska životního prostředí a ochrany lidí.
Vizuální stránka značky, která byla primárně vyvinuta pro digitální prostředí, odráží odhodlání k osvojení nových strategií a nového poslání společnosti. Symbol má kruhový tvar jako příměr ke konceptu cirkulární ekonomiky a ukrývá v sobě písmeno p, zatímco modrozelený gradient představuje oddanost rozvoji obnovitelných energií. Moderní a dynamický design ikonického loga spojuje koncept tradice a pokroku. Celkový grafický styl a nový slogan společnosti “The Planet’s Pathways” zosobňují roli, kterou chce Prysmian hrát při utváření udržitelné a digitální budoucnosti naší planety.
“Skrze rebranding měníme image Prysmianu v souladu se změnami, kterými skupina prochází, a rychlým rozvojem našeho průmyslového odvětví, s rozvojem, který chceme vest,” říká Maria Cristina Bifulco, Chief Investor Relations, Sustainability and communication Officer, Prysmian. “Globální příležitosti a výzvy, kterým čelíme, nás nutí využívat naše silné stránky a odbornost takovým způsobem, abychom dostali nové formy energie a informací do všech koutů světa.”
“Žijeme v nové éře, ve které jsou značky stále důležitější a čím dál víc se od nich očekává vůdcovství a zodpovědnost,” tvrdí Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer, Interbrand. “Vývoj značky Prysmian značí uvědomělost společnosti a její ambici stát se hybnou silou v procesech transformace energetiky a digitalizace pro lepší budoucnost naší planety.”