Prysmian odhalil novou globální značku na podporu svého závazku stát se vůdcem ve výzvách transformace energetiky a digitalizace

Datum 29.02.2024

Grafika: Prysmian

Prysmian, lídr na poli transformace energetiky a digitalizace, ve spolupráci se společností Interbrand, jedničkou v tvorbě obchodních značek s téměř 50letou historií, dnes představuje novou korporátní identitu skupiny, klíčový prvek pro podporu nové strategie skupiny Prysmian.

Jedná se o skutečnou evoluci, která udává směr společnosti a otevírá novou éru jako součást strategie “Connect, to Lead”, která byla prezentována 5. září 2023 během eventu Capital Markets Day v Neapoli. Nový vzhled globální značky je ztvárněním zaměření skupiny coby zprostředkovatele připojení milionů lidí k udržitelné budoucnosti a zároveň úcty k původním hodnotám společnosti. 

Nová korporátní identita vychází z revize poslání společnosti. Především jde o změnu zaměření na využití potenciálu, který sebou přináší posun k trvalé udržitelnosti a šetrnosti vůči planetě, na příležitosti spojené s transformací energetiky a digitalizací, na vývoj odolnějších, výkonnějších, udržitelných a inovativních produktů, a zároveň vytváření hodnot pro zákazníky, komunity a oblasti, kde je skupina přítomna. Pro Prysmian není udržitelnost pouze hnacím mechanismem podnikání, ale také dlouhodobým závazkem pro vytváření pozitivních hodnot z hlediska životního prostředí a ochrany lidí. 

Vizuální stránka značky, která byla primárně vyvinuta pro digitální prostředí, odráží odhodlání k osvojení nových strategií a nového poslání společnosti. Symbol má kruhový tvar jako příměr ke konceptu cirkulární ekonomiky a ukrývá v sobě písmeno p, zatímco modrozelený gradient představuje oddanost rozvoji obnovitelných energií. Moderní a dynamický design ikonického loga spojuje koncept tradice a pokroku. Celkový grafický styl a nový slogan společnosti “The Planet’s Pathways” zosobňují roli, kterou chce Prysmian hrát při utváření udržitelné a digitální budoucnosti naší planety.

“Skrze rebranding měníme image Prysmianu v souladu se změnami, kterými skupina prochází, a rychlým rozvojem našeho průmyslového odvětví, s rozvojem, který chceme vest,” říká Maria Cristina Bifulco, Chief Investor Relations, Sustainability and communication Officer, Prysmian. “Globální příležitosti a výzvy, kterým čelíme, nás nutí využívat naše silné stránky a odbornost takovým způsobem, abychom dostali nové formy energie a informací do všech koutů světa.”

“Žijeme v nové éře, ve které jsou značky stále důležitější a čím dál víc se od nich očekává vůdcovství a zodpovědnost,” tvrdí Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer, Interbrand. “Vývoj značky Prysmian značí uvědomělost společnosti a její ambici stát se hybnou silou v procesech transformace energetiky a digitalizace pro lepší budoucnost naší planety.”

Prysmian, světová jednička v energetických a telekomunikačních kabelech a kabelových systémech, je předním hráčem na poli transformace energetiky a digitalizace. Díky celosvětové působnosti, širokému portfolio produktů, zkušenostem, technologickým inovacím a skvělým vztahům se zákazníky má společnost jedinečnou pozici pro získání podílu na nových trzích. Strategie skupiny je plně v souladu s požadavky trhu, který vyžaduje vývoj odolných, výkonných, udržitelných a inovativních kabelových systémů pro přenos elektřiny, energetické sítě, elektrifikaci a digitální řešení. Prysmian je veřejně obchodovanou společností kotovanou na Italské burze s téměř 150 lety zkušeností, přibližně 30 000 zaměstnanci, 108 výrobními závody a 25 R&D centry ve vice než 50 zemích. V roce 2022 přesáhl obrat společnosti 16 miliard EUR. www.prysmian.com
Interbrand je už přes 45 let přední agenturou pro rozvoj obchodních značek, která se díky své práci stala pionýrem mnoha brand buildingových nástrojů, které jsou dnes běžně využívané. Ve spolupráci s hlavními světovými značkami se globální tým kreativců společnosti Interbrand podílí na tvorbě budoucnosti brand buildingu. Proměnou zákazníků na aktivní účastníky Interbrand pomáhá svým klientům posilovat jejich značku a činit ikonické kroky, které přináší výjimečné výsledky. Interbrand je součástí skupiny Omnicom Brand Consulting Group, která patří pod Communications Consulting Network. www.interbrand.com
Výstava Volty 700 x 200 px

Napsat komentář