Zendesk je cloudová služba pro efektivní komunikaci mezi zaměstnanci společnosti a přilákanými zákazníky

Datum 23.11.2022

Zendesk je implementován ve formátu systému CRM, kde jsou uloženy všechny informace o zákaznících a kontaktu s nimi – to umožňuje mít úplný obraz o interakci a řízení zákaznická zkušenost.

Řešení je populární na trhu východní Evropy (Ukrajina, Česká republika, Polsko), snadno škálovatelné na jakoukoli úroveň podniků, ideální pro malé a střední podniky v prodeji prostřednictvím sociální sítě, stejně jako omnichannel projekty ve fázi aktivního růstu. U projektů různých úrovní jsou také poskytovány různé náklady, stejně jako na Zendesku, cena tarifního plánu závisí na počtu pracovních agentů. Program je snadno integrovat a používat jako univerzální službu pro okamžitou komunikaci, automatizaci a organizaci vysoce kvalitních služeb pro publikum.

O společnosti Zendesk

Vyvinuto společností Zendesk na principu jediného okna – všechny funkce, komunikační kanály, příchozí požadavky, historie dotyků jsou uloženy na jednom místě. To vám umožní rychle zpracovávat požadavky, reagovat na ně a obecně zvýšit efektivitu oddělení prodeje a podpory na vysokou úroveň.

Zendesk je implementován jako model SaaS, což znamená, že instalace softwaru není nutná. Interakce probíhá zcela online z jakéhokoli zařízení, díky čemuž zákaznický servis společnosti přitahuje vzdálené zaměstnance odkudkoli na světě.

Co Zendesk nabízí:

  1. Rychlá komunikace a loajalita zákazníků. Můžete oslovit a kvalitativně zpracovat velké množství aplikací z různých kanálů v krátkém čase, jasně a rychle reagovat na příchozí požadavky.
  2. Cloudové úložiště. Všechna potřebná data jsou bezpečně uložena v neomezených svazcích. Jsou plně přístupné z jakéhokoli zařízení a plná integrace s různými instant messengery a platformami. 
  3. Jednoduché intuitivní rozhraní, široká funkčnost, přizpůsobení vašim potřebám a rychlá integrace nových uživatelů.

Jak Zendesk pomáhá firmám poskytovat vysoce kvalitní zákaznickou podporu

Platforma obsahuje sadu softwarových produktů: programy pro příjem hovorů a požadavků Zendesk Talk, multiplatformní chat Zendesk Chat, nástroje pro analýzu a reporting Zendesk Explore a klient Databáze Zendesk Guide.

 Dávají podnikům příležitost vyřešit řadu problémů:

  • přijímání a zpracování žádostí z několika kanálů;
  • kontrola průběhu zpracování příchozích žádostí a plánování důležitých událostí;
  • archivace tiketů ve formě záložek, jejich rychlé vyhledávání ve znalostní bázi;
  • automatizace rychlých reakcí na časté požadavky uživatelů;
  • ukládání a prohlížení souborů přijatých v korespondenci;
  • integrace s nejoblíbenějšími službami a programy;
  • interaktivní a aktuální znalostní báze;
  • kontextová a personalizovaná korespondence napříč více kanály se zákazníky je uložena v jednom okně díky integraci s Instagramem, WhatsApp, Twitterem, LinkedIn, Messengerem a dalšími chatovacími platformami.

Systém zákaznické podpory a komunikace Zendesk tak pomáhá budovat spolehlivé spojení s každým z nich, rychle reagovat na jejich požadavky a navazovat personalizovanou komunikaci. Řešení je určeno pro společnosti, které chtějí rozvíjet plodné vztahy s publikem.

Výstava Volty 700 x 200 px

Napsat komentář