IBM prodalo aplikaci Notes. OKIN BPS a Fujitsu RunMyProcess zajistí transformaci služby pro firmy z celého světa

Datum 27.02.2019

Fujitsu RunMyProcess poskytovatel cloudové platformy a Okin BPS globální poskytovatel podnikových služeb, zahájili novou spolupráci. Jejím cílem je nabídnout firmám po celém světě expertní podporu při přechodu z Lotus Notes (IBM) na modernější podniková řešení, která integrují různé firemní systémy pod jednu platformu.

Fujitsu RunMyProcess poskytuje v tomto případě zejména spolehlivou a osvědčenou technologii cloudové platformy, která se zaměřuje na zlepšování integrace podnikových systémů a významně tak urychluje digitální inovaci firem. Okin BPS pak se svými zkušenostmi z oboru zákaznického servisu zajistí bezproblémové dodání služby přímo klientům po celém světě.

Dan Smith, CEO v OKIN BPS, k novému partnerství říká: “Spolupráce s Fujitsu RunMyProcess podpoří firmy v rychlém a bezpečném přechodu k moderním cloudovým řešením. Jsme přesvědčení, že kombinace plynulejšího, rychlejšího a skutečně víceúčelového využití dat od Fujitsu RunMyProcess a procesního přístupu OKIN BPS směrem k automatizaci bude na trhu žádaná a přínosná. Těšíme se na spolupráci, která umožní správnou a užitečnou digitalizaci firemních procesů. “

“V našem novém partnerství s OKIN BPS vidíme velkou příležitost k růstu. Naše kombinované služby poskytnou podnikům potřebné odborné znalosti k bezproblémovému přechodu z IBM Notes na jiné platformy, jako jsou Google Apps nebo Microsoft Office 365. To podnikům umožní nejlepší digitální služby založené na cloudových technologiích a podporu zvýšení efektivity, škálovatelnosti a produktivity.” dodává Vic Herring, Head of Global Sales and Marketing ve Fujitsu RunMyProcess.

O společnosti Fujitsu RunMyProcess:
Fujitsu RunMyProcess je cloudová platforma, která umožňuje stovkám společností z více než 45 zemí světa odstraňovat technologické překážky digitální transformace. Platforma umožňuje zákazníkům vytvářet, nasazovat a distribuovat vysoce přizpůsobené podnikové a mobilní aplikace navržené tak, aby splňovaly specifické potřeby: Sjednocování uživatelské zkušenosti, propojování informací, a digitální škálování.
O společnosti OKIN BPS:
OKIN Business Process Services se během svojí více než patnáctileté existence zařadila mezi nejvýznamnější, a současně nejrychleji rostoucí, české globálně působící service providery. OKIN BPS poskytuje komplexní služby v oblasti dodávky podnikových procesů. Jedná se zejména o podporu obchodní sítě, tvorbu návrhů technických řešení a cenových nabídek, kompletní řízení projektů a realizace dodávky služeb, řízení třetích stran, zajišťování technické podpory a dohledu, vícejazyčnou zákaznickou podporu a další nové služby v oblastech, jako je Cloud a Security. OKIN BPS poskytuje všechny své služby v 5 hlavních evropských jazycích, a technickou zákaznickou podporu v dalších 11 jazycích. Ze svých tří servisních center obsluhuje koncové uživatele po celém světě, 24 hodin denně, 365 dní v roce. V současné době expanduje do nově vznikajících technologických řešení, jakými jsou automatizace a koncepty využívající prvků umělé inteligence a strojového učení s cílem skokového zvyšování produktivity, efektivity procesů a zákaznické spokojenosti.
EPM 700 x 200 px

Napsat komentář